Gyakran ismétlődő kérdések
Milyen szolgáltatásokat vehet igénybe az Ügyfélkapun keresztül?
Melyek az Ügyfélkapu regisztrációs eljárást lefolytató szervek?
Regisztrációval Ön az alábbi szolgáltatásokat veheti igénybe
Regisztráció nélkül Ön az alábbi szolgáltatásokat veheti igénybe
Ki kezdeményezheti az ügyfélkapu létrehozását?
Személyesen meg kell-e jelennem az Ügyfélkapu nyitásához az okmányirodában?
Mi szükséges az okmányirodai regisztrációhoz?
Hogyan regisztrálhatom magam az interneten?
Milyen adatokat kell megadnom a regisztrációs eljárás során?
Hogyan regisztrálhatom magam elektronikus aláírással?
Melyek az Ügyfélkapu által elfogadott elektronikus tanúsítványok?
Mit kell tennem az elektronikus aláírás igényléséhez?
Mi a teendőm az e-mailben kapott egyszer használható kóddal?
Fizetni kell az Ügyfélkapu létrehozásáért?
Mennyi ideig érvényes az Ügyfélkapu?
Mi a teendőm, ha a regisztrációt követően változás következik be a személyazonosító adataimban?
Hogyan változtatható meg a jelszó?
Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Mikor törlődnek a regisztrációs eljárás során rögzített adataim?
Hogyan szüntethetem meg az Ügyfélkapumat?
Be kell-e jelentenem, ha személyes adataimban változás történt?
Mennyi ideig érvényes az ügyfélkapuhoz tartozó jelszó?
Lehetőség van-e több személyes Ügyfélkapu nyitására?
Van-e lehetőségem Interneten időpontot foglalni ügyintézéshez az okmányirodába?
Van-e lehetőségem a lefoglalt időpontot módosítani vagy törölni?
További gyakran ismétlődő kérdéseket és az azokra adott válaszokat itt tekintheti meg.