2014. november 26.
Már okos telefonon is elérhetőek a KEKKH elektronikus ügyintézési platformján, a Webes ügysegédben működő ügytípusok és az Okmánystátusz-lekérdező szolgáltatás az OkmányApp elnevezésű mobil alkalmazáson keresztül. Segítségével például személyazonosító igazolványunkat, útlevelünket pótolhatjuk változatlan adattartalommal, bejelenthetjük a gépjármű tulajdonosváltását, illetve akár erkölcsi bizonyítványt is igényelhetünk. Az alkalmazás folyamatosan bővíthető újabb, az elektronikus platformon megjelenő ügyintézési lehetőségekkel. Az OkmányApp már elérhető a Google Play és az AppStore áruházakban.
2014. október 21.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy mostantól megváltozott e-mail címen érhetik el Hivatalunkat. Az eddig használt nyilvantarto.hivatal@kekkh.gov.hu e-mail címet a kekkh@kekkh.gov.hu váltja fel, ezzel is elősegítve az egyszerűbb ügyintézést.
2014. október 1.
Változás történt az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) működtetésében, ugyanis 2014. október 1-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól a rendszer működtetésének feladata a Belügyminisztériumhoz került.
2014. augusztus 27.
Megújulása óta több mint 500 ezer hívást válaszolt meg a Kormányzati Ügyfélvonal. A januártól júniusig terjedő időszakban a legtöbb kérdés az ügyfélkapuval kapcsolatban érkezett, de sokan érdeklődtek többek között vezetői engedéllyel, útlevéllel, felsőoktatási felvételivel, erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatban és további általános közigazgatási kérdésekben is.
2014. augusztus 13.
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán megvalósult infokommunikációs akadálymentesítésnek köszönhetően az ügyfélszolgálatot felkereső siket, illetve nagyothalló Ügyfelek gördülékenyen tudják okmányirodai ügyeiket intézni.
2014. július 17.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2014. július 16-tól a Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. távhővezeték cseréje miatt burkolatbontási munkákat végez a Budapest XIII. kerület Visegrádi utca KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatának épületét (Visegrádi u. 110.) is érintő szakaszán. Az ügyfélkiszolgálás a felújítási munkák elvégzése alatt is zavartalanul működik.
2014. június 13.
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.
2014. május 20.
A normál eljárás keretében benyújtott kérelmek utólagosan akár 3 vagy 7 napos gyorsított eljárásra módosíthatóak az ország valamennyi okmányirodai, illetve kormányablak ügyfélszolgálatán.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye