2016. március 16
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. május 1-jén (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. március 21
Új szolgáltatások segítik az e-közigazgatási ügyintézést, annak érdekében, hogy Ön minél kényelmesebben, egyszerűbben, gyorsabban intézhesse hivatali ügyeit. Ilyen többek közt a Rendelkezési Nyilvántartás, amelyben elektronikusan rögzítheti ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezéseit és azokat az arra jogosult hivatalok számára a rendszer megismerhetővé teszi.
2016. március 2.
Az ingatlanokkal kapcsolatos visszaélések és cégügyletekkel kapcsolatos jogsértések visszaszorításával foglalkozó Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB2) működését és zavartalan használatát a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az alábbi tanácsokkal segíti.
2016. február 01.
Hivatalunk a Nemzeti Közszolgálati Egyetem kérésére vett részt a 2016. január 21. és 23. között rendezett Szakkiállításon. A részvétel célja az Ügyfélkapu regisztráció, illetve a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) regisztráció mellett a KEKKH által nyújtott szolgáltatások – többek között OkmányApp, Webes Ügysegéd, Gépjárműadat-lekérdező – népszerűsítése, a Hivatal általános tevékenységének, egyéb szolgáltatásainak bemutatása volt.
2016. január 14.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. február 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelmüket. Az ügyfelek telefonon keresztül, a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon, illetve személyesen, a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán lévő információs pultnál foglalhatnak időpontot a hatósági erkölcsi bizonyítvány ügyintézéshez. A hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelem benyújtható továbbá postai úton és elektronikus úton is a Webes Ügysegéden keresztül. A Webes Ügysegédet az Ügyfélkapu azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetik igénybe a KEKKH honlapján (www.kekkh.gov.hu) keresztül.
2015. december 29.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar közigazgatás. 2016. január 1-jével megjelenik az első elektronikus, többfunkciós személyazonosító igazolvány, amelyet az elektronikus személyazonosításon túl elektronikus aláírásra is használhatunk, továbbá a TAJ-kártya és adóazonosító igazolvány funkcióit is ellátja majd. Az új személyazonosító igazolványba épített magas biztonságú tároló elemnek (chipnek) köszönhetően 2016-tól egy biztonságosabb és korszerűbb okmánnyal intézhetjük ügyeinket.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye