Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Közérdekű adatok igénylése
A KEK KH tevékenységével, működésével kapcsolatos közérdekű adatok igénylésének rendje:
Az adatigénylő benyújtja igényét a KEK KH belső adatvédelmi felelőséhez:
- szóban
- írásban vagy
- elektronikus úton
Nemzetközi és Kommunikációs Főosztály: Szabó Zsolt főosztályvezető
Elérhetőségei:
| Cím: |
1094 Budapest, Balázs Béla u. 35. |
| Telefonszám: |
+36-1-455-6599 |
| Fax: |
+36-1-456-6527 |
| E-mail: |
zsolt.szabo2@kekkh.gov.hu |
Adatvédelmi felelős: dr. Tóth Zoltán főosztályvezető
Elérhetőségei:
| Cím: |
1094 Budapest, Balázs Béla u. 35. |
| Telefonszám: |
+36-1-455-6803 |
| Fax: |
+36-1-455-6739 |
| E-mail: |
zoltan.toth@kekkh.gov.hu |
A Nemzetközi és Kommunikációs Főosztály tájékoztatja az adatigénylőt a közérdekű adatok kívánt módon történő átadása kapcsán felmerülő költségekről, majd a felmerült költségek megtérítése után az igénylő által kívánt technikai eszközzel, illetve módon a jogszabályban meghatározott határidőn belül eljuttatja az igényelt közérdekű adatokat az adatigénylőnek.