A normál eljárás keretében benyújtott kérelmek utólagosan akár 3 vagy 7 napos gyorsított eljárásra módosíthatóak az ország valamennyi okmányirodai, illetve kormányablak ügyfélszolgálatán.
Az ügyfélfogadás a személyes ügyfélszolgálaton (Központi Okmányiroda, Budapest, Visegrádi utca 110) 2014. május 1-én (csütörtök) és 2014. május 2-án (péntek) szünetel!
A Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB) alkalmazás továbbfejlesztésével létrejött a JÜB2 rendszer.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2014. április 20-án (vasárnap és 2014. április 21-én (hétfő) a Személyes Ügyfélszolgálat (Központi Okmányiroda, Budapest, Visegrádi utca 110.) zárva tart! (Kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvételére lesz lehetőség.)
Április 5-én (szombaton) kizárólag a már elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély) átvételére, valamint az ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására és a lakcímigazolvány változatlan adattartalommal történő pótlásának intézésére lesz lehetőségük (megrongálódás, megsemmisülés vagy elvesztés esetén) az állampolgároknak az okmányirodákban. Április 6-án (vasárnap) az országgyűlési választás napján a Központi Okmányiroda (Budapest, 1133 Visegrádi u. 110.) kivételével az okmányirodák országosan zárva tartanak.
Sikeresen zárult a Posta Agora projekt mintegy 40 postán, ahol 2014. április 1-jétől már ügyfélkaput is regisztrálhatunk.
Szakmai napot tartott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az anyakönyvvezetők részére. Az anyakönyvi nyilvántartás 2014. július elsejétől jelentősen megváltozik, hiszen az eddig kézzel írt anyakönyvvezetés helyett modern, elektronikus formában történik majd az anyakönyvezés. Az eseményre az ország minden területéről közel száz anyakönyvi felügyelő és anyakönyvvezető érkezett, akik a törvényi változások bemutatása után a bevezetésre kerülő rendszerrel ismerkedtek meg.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálatunk (Központi Okmányiroda) március 15-én (szombaton) zárva tart.
A közigazgatás egyik fő feladata az állampolgárok igényeit és érdekeit szem előtt tartó, ügyfélközpontú működés kialakítása, valamint az egységesen magas színvonalú, mindenki által hozzáférhető közigazgatási szolgáltatások létrehozása. Ezzel a célkitűzéssel összhangban a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) újabb közös fejlesztésbe kezdett az „Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása” elnevezésű projekt keretében
EReg munkacsoport ülést rendezett a KEKKH, melynek témája a nemzetközi adatcsere volt.