Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten  a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos  általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal  áll a rendelkezésükre.
	
 
	Bankkártyával is fizethet minden okmányirodában
	2011. december 8.
	
		Az okmányirodai ügyek személyes intézésekor lehetőség van bankkártyával befizetni az eljárási költséget. Az ügyintézés így sokkal gyorsabb és kényelmesebb, mint a „sárga csekkes” készpénz-átutalási megbízással teljesített fizetés esetén. További előny, hogy az okmányirodai bankkártyás fizetés nem számít készpénzfelvételnek, a tranzakció költsége nem az ügyfelet terheli.
	  
 
	
	  A Közigazgatási és Elektronikus  Közszolgáltatások Központi Hivatala által működtetett Központi Okmányirodában  2009. július 2-ától van lehetőség bankkártyával fizetni.
	    
	    2011. június 1-je és november 30-a  közötti időszak statisztikai adatai alapján a Központi Okmányirodában a  fizetési tranzakciók száma havi átlagban 16100 volt, aminek 17,8%-át bankkártyás  fizetéssel teljesítették az ügyfelek.
	    
	    Minden okmányirodában élni lehet a  bankkártyás fizetéssel 2011. május végétől.
	    
      Valamennyi okmányiroda -  beleértve a Központi Okmányirodát is - adatait figyelembe véve,  az elmúlt hat hónapban a tranzakciók 10,4%-ában, havonta átlagosan 37236  alkalommal fizettek az ügyfelek bankkártyával.