Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten  a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos  általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal  áll a rendelkezésükre.
	
 
	Szeptember 3-ától megszűnt az Andrássy úti Ügyfélközpont
	2011. augusztus 26.
	
		Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunk 1062 Budapest, Andrássy út 55. szám alatti Ügyfélközpontja 2011. szeptember 3-ától megszűnt.
		  
 
	
		 Adatszolgáltatási és  adatletiltási kérelmek személyes ügyintézésre szeptember 5-étől a Központi  Okmányiroda ügyfélszolgálatán van lehetőség hétfőtől péntekig 8-tól 20 óráig.
  Központi Okmányiroda  elérhetőségei:
  
        Cím:           1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112
      Telefon:      1818
      E-mail:        kozponti.okmanyiroda@mail.ahiv.hu
  
   
  Központi  Okmányiroda ügyfélfogadási ideje:
    Adatszolgáltatási,  adatletiltási és okmányirodai ügyek:
  
        Hétfő:         8:00 - 20:00
      Kedd:         8:00 - 20:00
      Szerda:       8:00 - 20:00
      Csütörtök:  8:00 - 20:00
      Péntek:       8:00 - 20:00
  
   
  Kizárólag okmányirodai  ügyek:
  
     Szombat:    8:00 - 14:00
      Vasárnap:   8:00 - 14:00