Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten  a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos  általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal  áll a rendelkezésükre.
	
 
	Magas szintű szakmai munka a Központi Okmányirodában
	2011. július 11.
	
		2011. június 11-29. között albán, macedón és moldovai közigazgatási szakemberekből álló delegációk tettek látogatást a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalában.
		
 
	
		A látogatások alkalmával szakmai konzultáció keretében kitértek a KEK KH magyar közigazgatásában betöltött  szerepére, feladataira, hatáskörére, a nyilvántartások jogi-, igazgatási-, és informatikai megoldásaira.
		A delegációk tagjai megismerhették a Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK) koncepcióját. Bepillanthattak a Központi Okmányiroda ügyfélszolgálatának életébe, és részleteiben is tájékozódtak az ügyintézési folyamatokról.
		Mindhárom delegáció elismerően nyilatkozott az okmányiroda munkatársainak magas szintű szakmai felkészültségéről és az ügyfélközpontú megoldásokról.