Nyomtatás
Tájékoztató
az Ügyfélközpont működéséről és a
szolgáltatások igénybevételéről
1. Általános rész
Az Ügyfélközpont elérhetőségei
E-mail cím:
ugyfelkozpont@mail.ahiv.hu
Honlap: www.ugyfelkozpont.hu
Telephely:
1062 Budapest, Andrássy út 55.
| Nyitvatartás: | Hétfőtől-Csütörtökig: | 8.00-16.00 |
| Pénteken: | 8.00-13.30 |
Telefonszám: 06 (1) 273-4800
Faxszám: 06 (1) 441-1319
Az
Ügyfélközpont mûködésének általános szabályai
- Az Ügyfélközpont a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (továbbiakban: Hivatal) belso szervezeti egységeként, az E-Közszolgáltatások Foosztálya keretei között, a Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó, a hivatali SZMSZ-ben is rögzített közigazgatási feladatokat végzi és szolgáltatásokat lát el.
- Az Ügyfélközpont folyamatos működését és kapcsolatrendszerét a hatályos jogszabályok és az állami irányítás egyéb jogi eszközei, a Miniszterelnöki Hivatalt vezető miniszter, az elnök által kibocsátott belső szabályzatai, illetőleg ezen Tájékoztató határozzák meg. Az Ügyfélközpont feladatainak ellátását meghatározzák továbbá a működését támogató együttműködésre irányuló megállapodások.
- Az Ügyfélközpont, mint a Hivatal szervezeti egysége, feladataival összefüggésben együttműködik az illetékes minisztériumokkal, a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központtal és a Kormányzati Portál üzemeltetőivel, a közigazgatás helyi és területi szerveivel.
|