Nyomtatás

Gyakran ismételt kérdések
Elektronikus ügyintézés


Hogyan regisztrálhatom magam az interneten?

Önnek lehetősége van arra, hogy regisztrációját elektronikus űrlap (Regisztrációs Adatlap) kitöltésével a Kormányzati Portál ( www.magyarorszag.hu) felületéről kezdeményezze.
A felhasználói nevet Ön választja, azonban amennyiben az Ön által választott név már létezik a korábban regisztráltakat tartalmazó adatbázisban, újat kell választania. Erről az adatlap elküldése után kap értesítést. Ebben az esetben addig kell folytatnia egy új felhasználói név keresését, amíg olyat nem talál, ami nem foglalt.
A felhasználói név kis- és nagybetű érzékeny, kizárólag a magyar abc betűiből állhat, számokat és szóközt tartalmazhat. Minimális hossza 4 karakter és tartalmaznia kell minimum 3 különböző karaktert.

Az adatlap megfelelő mezőinek kitöltésével, majd elküldésével azonnal megkapja egyszeri belépést biztosító kódját, és amennyiben azt aktiválja az Ügyfélkapu felületén, ideiglenes regisztrálttá válik.

Az ideiglenes regisztráció maximum 30 napig érvényes. Aki az elektronikus űrlap elküldésétől számított 30 napon belül nem jelenik meg bármelyik okmányirodában vagy az Ügyfélközpontban regisztrációjának véglegesítése céljából, annak ideiglenes regisztrációja és adatai törölődnek. Amennyiben személyes megjelenése alkalmával bármelyik okmányirodában aláírásával igazolja, hogy hozzájárul adatainak kezeléséhez, ideiglenes regisztrációját véglegesítik, és létrejön végleges személyes ügyfélkapuja. Okmányirodában történő azonosítás után az elektronikus szolgáltatások teljes körét használhatja.
Ideiglenes regisztrációval csak az elektronikus szolgáltatások szűkebb körét veheti igénybe.

Bezárás