Személyes Ügyfélszolgálat
Elérhetőségek Cím: 1133 Budapest, Visegrádi utca 110–112. GoogleMap
  GPS koordináták: N47.529229°, E19.062973° RichPOI
  Telefon: 1818  
    Külföldről: +36-1-550-1858  
  Fax: +36-1-550-1819  
  E-mail:  1818@1818.hu  

Ügyfélfogadás* Hétfő: 8:00 - 20:00
  Kedd: 8:00 - 20:00
  Szerda: 8:00 - 20:00
  Csütörtök: 8:00 - 20:00
  Péntek: 8:00 - 20:00
  Szombat: 8:00 - 14:00
  Vasárnap: 8:00 - 14:00

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz igazodva módosul.

KEKKH Személyes Ügyfélszolgálata (Budapest XIII. kerület,
Visegrádi utca 110.):
2014. december 10. (szerda) NYITVA 8-16.30 óráig (zárás után 20 óráig kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)
2014. december 12. (péntek) NYITVA 8-20 óráig
2014. december 13. (szombat) NYITVA 8-20 óráig
2014. december 23. (kedd) NYITVA 8-12 óráig
(zárás után kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)
2014. december 24. (szerda) ZÁRVA
(kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)

2014.december 25. (csütörtök) ZÁRVA
(kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)

2014. december 26. (péntek) ZÁRVA
(kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)

2014. december 27. (szombat) NYITVA 8-14 óráig
2014. december 28.(vasárnap) NYITVA 8-14 óráig
2014. december 29. (hétfő) NYITVA 8-20 óráig
2014. december 30. (kedd) NYITVA 8-20 óráig
2014. december 31. (szerda) NYITVA 8-12 óráig
(zárás után kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)
2015. január 1. (csütörtök) ZÁRVA
(kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)

2015. január 2. (péntek) ZÁRVA
(kizárólag a 24 órás és a három napos eljárás során elkészült útlevelek kiadása működik)

2015. január 3. (szombat) NYITVA 8-14 óráig
2015. január 4. (vasárnap) NYITVA 8-14 óráig

A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatának AUTÓKLUBBAN működő kirendeltsége:
2014. december 22-től 2015. január 2-ig zárva tart, nyitás 2015. január 5-én.

A 1818 Kormányzati Ügyfélvonal a nap 24 órájában tájékoztatást ad az ünnepek ideje alatt is.

Békés karácsonyt és sikerekben gazdag újévet kívánunk!

*Adatszolgáltatás ügyek hétköznapokon intézhetők hétfőtől-csütörtökig 8:00-tól 16:00-ig, pénteken 8:00-tól 14:00 óráig.

FIGYELEM! Erkölcsi bizonyítvány ügyintézés kizárólag hétköznapokon intézhető hétfőtől-csütörtökig 8:00-tól 16:30-ig, pénteken 8:00-tól 14:00 óráig.

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy hétköznap a sorszámhúzás reggel 7-kor, a photoshop felvételezés 7.30-kor, az ügyintézés pedig 8 órakor kezdődik.

Foglaljon időpontot! – Változás a KEKKH ügyfélkiszolgálásában

A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133, Budapest Visegrádi utca 110) 2014. Június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.

A személyi okmányok esetében időpontot a www.magyarorszag.hu oldalon, a 1818-as telefonszámon, e-mailen az idopontfoglalas@kekkh.gov.hu címen, vagy személyesen az ügyfélszolgálaton lehet foglalni.

Gépjármű ügyintézés esetében, a 06 (1) 412-64-45-ös telefonszámon, e-mailen az idopontfoglalas@kekkh.gov.hu címen vagy szintén személyesen az ügyfélszolgálaton van lehetőség a megfelelő időpont foglalására.

A sorszámhúzáshoz szükséges az időpont foglalási rendszerből kapott visszaigazolásban szereplő azonosító, ezért a sikeres ügyintézés érdekében az ügyfelek a visszaigazolást (vagy a telefonon kapott azonosítót) feltétlenül vigyék magukkal.

Az adott időpont előtt és után 15 perccel áll módunkban a sorszám kiadása.

Fontos tudni, hogy egy időpont alapján egy kérelmet áll módunkban rögzíteni, aki több okmányt szeretne egyidejűleg intézni, ennek megfelelően szükséges több időpontot foglalni. Gépjármű ügyintézésnél egy ügyfél maximum két ügyet intézhet naponta, mindkét ügyintézéshez külön sorszám szükséges.

A személyi okmányok ügyintézése esetén az időpontfoglalástól függetlenül, továbbra is sorszám alapján fogadjuk az alábbi ügyek intézésére érkező ügyfeleinket:
  • 24 órás, 3 napos, 7 napos útlevél, útlevélkérelem utólagos sürgetése
  • Adatszolgáltatás
  • Hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • Személyi okmány információ, reklamáció
  • Visszarendelt ügyfél
  • Kész okmány kiadása
  • Vezetői engedély honosítása
  • NEK adatlap igényléseKész okmány kiadása
Gépjármű ügyintézés esetén az időpontfoglalástól függetlenül, továbbra is sorszám alapján fogadjuk az alábbi ügyek intézésére érkező ügyfeleinket:
  • OT rendszám kiváltásával kapcsolatos ügyintézés
  • SP rendszám kiváltásával kapcsolatos ügyintézés
  • Sárga rendszámmal kapcsolatos ügyintézés (a külön jogszabályban meghatározott közúti közlekedési szolgáltatást végző járműre a szabványtól eltérő alapszínű (sárga) rendszámtáblával kapcsolatos ügyintézés)
  • P rendszám igénylés
  • Z rendszám igénylés

Bízunk benne, hogy a bevezetésre kerülő korszerű ügyfélkiszolgálással tervezhetőbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá tehető az ügyintézés mindenki számára a jövőben. Ügyfélszolgálatunkon munkatársaink továbbra is magas szakmai színvonalon állnak ügyfeleink rendelkezésre.

Amennyiben bármilyen további közigazgatási ügyintézéssel kapcsolatos kérdése merül fel, vagy ügyintézése előtt tájékozódni kíván, hívja a 1818-as telefonszámon a Kormányzati Ügyfélvonalat.

Feladatok, ügytípusok

Az ország területére kiterjedő illetékességgel:

  • muzeálisnak minősített járművek "OT" betűjelű különleges rendszámtáblával történő forgalomba helyezése
  • járműkísérő lap kiadása (érdeklődni a 412-6450-es telefonszámon)
  • egyéni, egyedi rendszámok kiadásának engedélyezése
  • hatósági erkölcsi bizonyítvány ügyintézés

Pest megye, valamint Budapest területére kiterjedő illetékességgel:

  • a "P" és "Z" betűjelű ideiglenes rendszámtáblákkal kapcsolatos ügyintézés
  • a "sárga" különleges rendszámtáblájú, közúti közlekedési szolgáltatást végző jármű üzemeltetési jellegével, annak változásával, az üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés

Általános okmányirodai feladatok:

Gépjármű-ügyintézés:

  • járművek forgalomba helyezése
  • járművek forgalomból történő kivonása
  • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés
  • a közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatokban bekövetkezett változások bejegyzésére irányuló ügyintézés
  • "E" és "M" betűjelű rendszámok kiadása
  • egyéni, egyedi rendszámok kiadása
  • elveszett, eltulajdonított rendszámtábla, forgalmi engedély, törzskönyv pótlása
  • megrongálódott rendszámtábla, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje
  • származásellenőrzés iránti kérelmek átvétele

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés:

  • személyazonosító igazolvány ügyintézés
  • személyazonosító igazolvány ügyintézéshez kapcsolódóan lakcímigazolvány kiállítása
  • útlevél ügyintézés
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
  • nemzetközi vezetői engedélyek kiállítása
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje
  • parkolási igazolvány ügyintézés
  • ügyfélkapu regisztrációs eljárás lefolytatása

Egyéb feladatok:

  • adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból
  • adatletiltási kérelmek átvétele