Pest Megyei Kormányhivatal

Szigetszentmiklósi Járási Hivatal Szigetszentmiklósi Kirendeltség


Járási Hivatalhoz tartozó települések:
DÉLEGYHÁZA, DUNAHARASZTI, DUNAVARSÁNY, HALÁSZTELEK, MAJOSHÁZA, SZIGETHALOM, SZIGETSZENTMIKLÓS, TAKSONY, TÖKÖL

Cím:
2310 Szigetszentmiklós,
Ifjúság tér 4.
      GoogleMap
Telefonszám: 06 (24) 468-686 - információ, időpontfoglalás, üzenetrögzítő
06 (24) 410-419 - gépjármű hatósági ügyintézők
06 (24) 442-071 - irodavezető
Fax: 06 (24) 465-261
06 (24) 442-504
e-mail: okmanyirodaszszm@szigetszentmiklos.pmkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/hirdetmenyek/szigetszentmiklosi-jarasi-hivatal-okmanyirodai-osztaly
Ügyfélszolgálat: 06 (24) 468-686
Kezelt ügytipusok:Egyéni vállalkozói igazolvány
Járműigazgatás
Lakcímbejelentés, népesség nyilvántartás
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolvány
Személyazonosító igazolvány
Útlevél
Ügyfélkapu
Vezetői engedély
Interneten is
kezdeményezhető
ügytipusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu
Vezetői engedély ügyek
Ügyfélfogadási idő / Nyitva tartási idő:H: 08.00-20.00
K:08.00-20.00
Sz: 08.00-20.00
Cs:08.00-20.00
P: 08.00-20.00
Információk: A járáson belüli munkamegosztás szerint a hivatalból indított hatósági ügyek tekintetében Halásztelken, Szigethalmon és Szigetszentmiklóson lakóhellyel rendelkezők ügyeit intézik. Időpontfoglalásra a www.magyarorszag.hu honlapon, vagy az internetes keresőbe "b2data.hu/b2time/szigetszentmiklos" szöveg beírása után megjelenő felületen regisztrációt követően, az okmányiroda e-mail címén, illetve telefonon - a 24/468-686-os számon - és a kirendeltségen személyesen van lehetőség.
Egy időpont egy ügyfél egy ügyének elintézésére szolgál. A kirendeltség az ügyfelet a számára adott időpontban plusz-mínusz 10 perces eltéréssel szólítja. (Az ügyfél maximum 10 perccel korábban érkezhet, illetve csak 10 percet késhet. További késés esetén szólítjuk a következő ügyfelet.) Az időpontfoglalás alkalmával az ügyfél visszaigazolást kap az általa megadott e-mail címre, hogy milyen ügyet, melyik nap, milyen időpontban tud intézni, valamint egy ügyazonosító számot, amit a kirendeltségbe érkezéskor kell felhasználnia, illetve az előre foglalt időpontról tájékoztatni kell az információs pultnál ülő kollégát, aki segíti a megfelelő sorszám kiadását.
Az információs pultnál ülőktől van mód időpont nélkül érkezők részére is sorszám igénylésére, melynek a mennyisége az iroda kapacitásának függvénye. Az ügyintézés során előnyt élveznek az időpontra, a kész okmányért és ügyfélkapu nyitása miatt érkező ügyfelek.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2014. április 11-én (pénteken) 14-20 óra között a lakcímbejelentéssel, egyéni vállalkozással, valamint a Magyarországon első forgalomba helyezéssel kapcsolatos ügyintézés technikai okok miatt szünetel.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illetékfizetésre POS terminálon keresztül bankkártyával, vagy a kirendeltség házipénztárában, vagy a legközelebbi postán - Fő tér 1. - van lehetőség.

Az ügyintéző az illeték befizetését követően, soron kívül fogadja az ügyfelet.