Pest Megyei Kormányhivatal

Szigetszentmiklósi Járási Hivatal Dunaharaszti Kirendeltség


Járási Hivatalhoz tartozó települések:
DÉLEGYHÁZA, DUNAHARASZTI, DUNAVARSÁNY, HALÁSZTELEK, MAJOSHÁZA, SZIGETHALOM, SZIGETSZENTMIKLÓS, TAKSONY, TÖKÖL

Cím:
2330 Dunaharaszti,
Báthory u. 1.
      GoogleMap
Telefonszám: 06 (24) 531-480
06 (24) 531-481
06 (20) 940-4615
Fax: 06 (24) 531-491
e-mail: okmanyirodadharaszti@szigetszentmiklos.pmkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/hirdetmenyek/szigetszentmiklosi-jarasi-hivatal-okmanyirodai-osztaly
Ügyfélszolgálat: 06 (24) 531-480
06 (24) 531-481
06 (20) 940-4615
Kezelt ügytipusok:
Interneten is
kezdeményezhető
ügytipusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu
Vezetői engedély ügyek
Ügyfélfogadási idő / Nyitva tartási idő:H: 08.00-16.00
K: 08.00-16.00
Sz: 08.00-18.00
Cs: 08.00-16.00
P: 08.00-12.00
Információk: A járáson belüli munkamegosztás szerint a hivatalból indított hatósági ügyek tekintetében Délegyházán, Dunaharasztin, Dunavarsányban, Majosházán, Taksonyban lakóhellyel rendelkezők ügyeit intézik. Időpontfoglalásra a www.magyarorszag.hu honlapon, vagy az internetes keresőbe "b2data.hu/b2time/dunaharaszti" szöveg beírása után megjelenő felületen regisztrációt követően, az okmányiroda e-mail címén, illetve telefonon - a 24-531-480-as vagy 24-531-481-es számon - és a kirendeltségen személyesen van lehetőség.
Egy időpont egy ügyfél egy ügyének elintézésére szolgál. A kirendeltség az ügyfelet a számára adott időpontban plusz-mínusz 10 perces eltéréssel szólítja. (Az ügyfél maximum 10 perccel korábban érkezhet, illetve csak 10 percet késhet. További késés esetén szólítjuk a következő ügyfelet.) A lefoglalt időponttal rendelkező ügyfelek előnyt élveznek az ezzel nem rendelkező ügyfelekkel szemben. Az időpontfoglalás alkalmával az ügyfél visszaigazolást kap az általa megadott e-mail címre, hogy milyen ügyet, melyik nap, milyen feltételekkel, milyen időpontban tud intézni, valamint azt a sorszámot, amivel az ügyfelet fogják hívni.
Az időpont nélkül érkezők fogadására is van lehetőség - az iroda kapacitásának függvényében - a kihelyezett totemen az ügyfél részéről sorszám igénylésével.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illetékfizetésre POS terminálon keresztül bankkártyával, vagy a kirendeltségtől kb. 100 m-re található legközelebbi postán van lehetőség.
Az ügyintéző az illeték befizetését követően soron kívül fogadja az ügyfelet.