Tolna Megyei Kormányhivatal

Bonyhádi Járási Hivatal Bonyhádi Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:
APARHANT, BÁTAAPÁTI, BONYHÁD, BONYHÁDVARASD, CIKÓ, FELSONÁNA, GRÁBÓC, GYÖRE, IZMÉNY, KAKASD, KÉTY, KISDOROG, KISMÁNYOK, KISVEJKE, LENGYEL, MÓRÁGY, MOCSÉNY, MUCSFA, MURGA, NAGYMÁNYOK, NAGYVEJKE, TEVEL, VÁRALJA, ZÁVOD, ZOMBA

Cím:
7150 Bonyhád,
Szabadság tér 1.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 (74) 795-314
Információ: 1818 (Kormányzati Ügyfélvonal)
Fax: 06 (74) 999-110
e-mail: okmany.bonyhad@jaras.tolnamegye.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/tolna
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Jármuigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
NEK adatlap felvételezése
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu regisztráció
Vezetői engedély ügye
Ügyfélfogadási idő:Hétfő: 07-17.00
Kedd: 8.00 - 18.00
Szerda: 8.00 - 18.00
Csütörtök: 8.00 - 18.00
Péntek: 08.00-18.00
Információk: Az ügyintézés a helyszínen – az időpontot foglalt ügyfelek kivételével – érkezés alapján, az ügyfélhívó által kiadott sorszámok sorendjében történik.

Elkészült okmányok átvétele: amennyiben mobiltelefonszámot adott meg az ügyfél, SMS-ben történő értesítést követően lehet átvenni az okmányokat ügyfélfogadási időben.

Elektronikus úton, a nyilvantarto.hu oldalon lehetséges az igényelt okmány nyomon követése.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy időpontfoglalásra a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, továbbá a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül van lehetőség.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illetékfizetésre a legközelebbi postán (Cím: 7150 Bonyhád, Szabadság tér 17., az okmányirodától kb. 100 m-re) van lehetőség, illetőleg bankkártyával helyszínen az ügyintézőnél.
Posta nyitvatartási ideje:
Hétfő: 8.00-18.00
Kedd,Szerda,Csütörtök,Péntek: 8.00-17.00,
Szombat: 8.00-11.00