Budapest Fővárosi Kormányhivatal XII. Kerületi Hivatal Apor Vilmos Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:


Cím:
1124 Budapest,
Apor Vilmos tér 11.-12.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 1818
06 (1) 795-8501
1818
Fax: 06 (1) 237-4839
e-mail: kormanyablak@12kh.bfkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu regisztráció
Vezetői engedély ügyek
Egyéb intézhető ügytípusokról a kormányablakokról
szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Ügyfélfogadási idő:Hétfő: 07:00-17:00   Sorszámosztás: 07:00-16:45
Kedd: 08:00-18:00    Sorszámosztás: 08:00-17:45
Szerda: 08:00-20:00    Sorszámosztás: 08:00-19:45
Csütörtök: 08:00-18:00    Sorszámosztás: 08:00-17:45
Péntek: 08:00-15:00    Sorszámosztás: 08:00-14:45
Információk: Napi sorszámmal és előzetes időpontfoglalással fogadjuk az ügyfeleket. Időpontfoglalásra a a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, továbbá a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül van lehetőség.
Elkészült okmányok kiadása a 1126 Budapest, Kiss János Altábornagy utca 31-33/A. szám alatti Kormányablakban történik.
A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.
Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében előfordulhat a sorszámkiadás átmeneti szüneteltetése.
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illeték illetve igazgatási díj megfizetésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:
   - bankkártyás fizetés az ügyintézőnél
   - készpénzes fizetés (csekk) a bevásárlóközpontban található postán. Az ügyintéző a
    postai befizetést követően soron kívül fogadja az ügyfeleket.