Budapest Fővárosi Kormányhivatal X. Kerületi Hivatal Kormányablak


Járási Hivatalhoz tartozó települések:


Cím:
1105 Budapest X.,
Havas Ignác utca 1.
      GoogleMap
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 1818
Információs pult: 06 (1) 795-8706
KIÜSZI, EVIG, Ügyfélkapu: 06 (1) 795-8707
Gépjármű: 06 (1) 795-8533, 06 (1) 795-8708, 06 (1) 795-8709, 06 (1) 896-3180, 06 (1) 896-3186, 06 (1) 896-3187, 06 (1) 896-3188, 06 (1) 896-3189, 06 (1) 896-3190
Személyi igazolvány, diákigazolvány: 06 (1) 795-8704, 06 (1) 896-3185
Útlevél, mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa: 06 (1) 896-3183
Lakcím ügyek: 06 (1) 896-3184, 06 (1) 795-8703, 06 (1) 795-8532
Személyi igazolvány ügyek: 06 (1) 795-8704, 06 (1) 896-3185
Vezetői engedély ügyek: 06 (1) 896-3181, 06 (1) 896-3182, 06 (1) 795-8702
Fax: 06 (1) 237-4825
e-mail: kormanyablak@10kh.bfkh.gov.hu
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/budapest
Intézhető ügytípusok:Okmányirodai ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Járműigazgatási ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
NEK adatlap felvételezése
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu regisztráció
Vezetői engedély ügyek
Egyéb intézhető ügytípusokról a kormányablakokról
szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Ügyfélfogadási idő:Hétfő: 07:00-17:00   Sorszámosztás: 07:00-16:45
Kedd: 08:00-17:00   Sorszámosztás: 08:00-16:45
Szerda: 08:00-20:00   Sorszámosztás: 08:00-19:45
Csütörtök: 08:00-18:00   Sorszámosztás: 08:00-17:45
Péntek: 08:00-14:00   Sorszámosztás: 08:00-13:45
Információk: Előzetes időpontfoglalásra lehetőség van a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen, továbbá a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon.
A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.
Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében előfordulhat a sorszámkiadás átmeneti szüneteltetése.
Kormányablakunkban ügyfélirányító munkatárs áll rendelkezésükre.
Gyermekek részére játszósarkot biztosítunk.
A kormányablak akadálymentesített mozgáskorlátozott / látássérült /siket ügyfeleink számára. (A hivatalban indukciós hurok működik.)
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illeték illetve igazgatási díj megfizetésére az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:
   - bankkártyás fizetés az ügyintézőnél
   -készpénzes fizetés kormányablakon belül.
A pénztár/postapont nyitva tartása:
Hétfő: 9.00 - 15.30,
Kedd: 9.00 - 15.30,
Szerda: 9.00 - 17.30.,
Csütörtök: 9.00 - 15.30,
Péntek: 9.00 - 13.30
A pénztár 12.00 – 12.30 között minden nap zárva tart.
Az ügyintéző a postai befizetést követően soron kívül fogadja az ügyfeleket.