2014. december 18.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tevékenysége során nagy tömegű adatszolgáltatást teljesít az elektronikus nyilvántartásokból a közigazgatási szervek, az önkormányzatok, az üzleti szféra és az állampolgárok részére. Korábban a Hivatal célul tűzte ki a számítógépes szolgáltató-, valamint hálózati kapacitásának (számítási kapacitás, tárhely, sávszélesség) fejlesztését, valamint a szükséges szoftver eszközök és kapcsolódó szolgáltatások biztosítását. A korszerű üzemeltetési környezet kialakítását követően, a szervereket és hálózati eszközöket üzemeltető munkatársak munkavégzése hatékonyabbá és gyorsabbá vált, ezzel is biztosítva a magas biztonsági szintű szolgáltatásnyújtást.
2014. december 03.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz igazodva módosul.
2014. november 26.
Már okos telefonon is elérhetőek a KEKKH elektronikus ügyintézési platformján, a Webes ügysegédben működő ügytípusok és az Okmánystátusz-lekérdező szolgáltatás az OkmányApp elnevezésű mobil alkalmazáson keresztül. Segítségével például személyazonosító igazolványunkat, útlevelünket pótolhatjuk változatlan adattartalommal, bejelenthetjük a gépjármű tulajdonosváltását, illetve akár erkölcsi bizonyítványt is igényelhetünk. Az alkalmazás folyamatosan bővíthető újabb, az elektronikus platformon megjelenő ügyintézési lehetőségekkel. Az OkmányApp már elérhető a Google Play és az AppStore áruházakban.
2014. október 21.
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. október 23-án (csütörtök) szünetel az ügyfélfogadás, ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele működik 08.00-20.00-ig.
2014. október 21.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy mostantól megváltozott e-mail címen érhetik el Hivatalunkat. Az eddig használt nyilvantarto.hivatal@kekkh.gov.hu e-mail címet a kekkh@kekkh.gov.hu váltja fel, ezzel is elősegítve az egyszerűbb ügyintézést.
2014. október 17.
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. október 18-án (szombat) 08.00-20.00-ig tart az ügyfélfogadás!
2014. október 01.
Változás történt az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) működtetésében, ugyanis 2014. október 1-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól a rendszer működtetésének feladata a Belügyminisztériumhoz került.
2014. augusztus 27.
Megújulása óta több mint 500 ezer hívást válaszolt meg a Kormányzati Ügyfélvonal. A januártól júniusig terjedő időszakban a legtöbb kérdés az ügyfélkapuval kapcsolatban érkezett, de sokan érdeklődtek többek között vezetői engedéllyel, útlevéllel, felsőoktatási felvételivel, erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatban és további általános közigazgatási kérdésekben is.
2014. augusztus 22.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2014.08.22. 14 óra 00 perctől 2014.08.24. 20 óra 00 percig az új jármű és a külföldről behozott használt jármű első forgalomba helyezésének (személygépkocsi és motorkerékpár) ügyintézése a KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán a szükségszerű technikai karbantartás miatt SZÜNETEL.
Szíves megértésüket köszönjük!
2014. augusztus 15.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálaton (Budapest XIII. Kerület, Visegrádi utca 110) 2014. augusztus 20-án (szerda) az ügyfélfogadás szünetel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...