2015. február 26.
Az új jármű és a külföldről behozott használt jármű első forgalomba helyezésének ügyintézése, valamint gépjármű átírásával és üzembentartó bejegyzésével kapcsolatos ügyintézés 2015. 02. 27-én (péntek) 14 órától 2015. 03. 01-ig (vasárnap) 20 óráig, technikai okok miatt országosan szünetel.
2015. február 24.
A Hivatal és a közigazgatási pálya iránt érdeklődő álláskeresőket várjuk a HVG Állásbörzére a KEKKH standjához (C7) 2015. február 25-én és 26-án (szerda – csütörtök).
2015. február 05.
Az új jármű és a külföldről behozott használt jármű első forgalomba helyezésének ügyintézése, valamint gépjármű átírásával és üzembentartó bejegyzésével kapcsolatos ügyintézés 2015. 02. 07-án (szombat) és 2015. 02. 08-án (vasárnap) 16 óráig, technikai okok miatt országosan szünetel.
2014. december 30.
A hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmekkel kapcsolatos jogszabályváltozásoknak megfelelően 2015. január elsejétől Ügyfélszolgálatunkon (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) a hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmeket kizárólag a kérelmező terjesztheti elő, és a bizonyítvány (vagy hosszabbító végzés) átvételére is csak a kérelmező jogosult. A meghatalmazás lehetősége megszűnik. Kérelmét az ügyfél személyesen, szóban terjeszti elő, a kérelmet ez alapján az ügyfélszolgálat ügyintézője készíti el.
2014. december 18.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tevékenysége során nagy tömegű adatszolgáltatást teljesít az elektronikus nyilvántartásokból a közigazgatási szervek, az önkormányzatok, az üzleti szféra és az állampolgárok részére. Korábban a Hivatal célul tűzte ki a számítógépes szolgáltató-, valamint hálózati kapacitásának (számítási kapacitás, tárhely, sávszélesség) fejlesztését, valamint a szükséges szoftver eszközök és kapcsolódó szolgáltatások biztosítását. A korszerű üzemeltetési környezet kialakítását követően, a szervereket és hálózati eszközöket üzemeltető munkatársak munkavégzése hatékonyabbá és gyorsabbá vált, ezzel is biztosítva a magas biztonsági szintű szolgáltatásnyújtást.
2014. december 03.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz igazodva módosul.
2014. november 26.
Már okos telefonon is elérhetőek a KEKKH elektronikus ügyintézési platformján, a Webes ügysegédben működő ügytípusok és az Okmánystátusz-lekérdező szolgáltatás az OkmányApp elnevezésű mobil alkalmazáson keresztül. Segítségével például személyazonosító igazolványunkat, útlevelünket pótolhatjuk változatlan adattartalommal, bejelenthetjük a gépjármű tulajdonosváltását, illetve akár erkölcsi bizonyítványt is igényelhetünk. Az alkalmazás folyamatosan bővíthető újabb, az elektronikus platformon megjelenő ügyintézési lehetőségekkel. Az OkmányApp már elérhető a Google Play és az AppStore áruházakban.
2014. október 21.
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. október 23-án (csütörtök) szünetel az ügyfélfogadás, ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele működik 08.00-20.00-ig.
2014. október 21.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy mostantól megváltozott e-mail címen érhetik el Hivatalunkat. Az eddig használt nyilvantarto.hivatal@kekkh.gov.hu e-mail címet a kekkh@kekkh.gov.hu váltja fel, ezzel is elősegítve az egyszerűbb ügyintézést.
2014. október 17.
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. október 18-án (szombat) 08.00-20.00-ig tart az ügyfélfogadás!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...