2015. május 20.
A KEKKH egyes elektronikus szolgáltatásaiban 2015.05.23-án (szombat) 21:00 óra és 2015.05.24-én (vasárnap) 05:00 között technikai átállás miatt fennakadás várható. Ebben az időszakban a 185-ös telefonszámon működő Egyszerűsített foglalkoztatás bejelentő vonalon dolgozó ügyintézőink kizárólag általános információt, tájékoztatást tudnak adni. Az informatikai karbantartás ideje alatt, munkatársaink nem tudnak bejelentéseket felvenni és módosítani sem.
2015. május 19.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. május 24-én (vasárnap) és május 25-én (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel. Ezeken a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges vasárnap 08.00-14.00-ig, hétfőn 08.00-20.00-ig.
2015. május 08.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) bővült az eljárási díj megfizetésének módja: az eddigi, készpénzátutalási megbízás (csekk) mellett immár lehetőség van bankkártyával is kifizetni a hatósági erkölcsi bizonyítvány eljárási díját - megkönnyítve ezzel az ügyintézést. A POS terminálon keresztül történő fizetéssel megspórolható a postai várakozás ideje és a készpénzfelvétel díja.
2015. április 28.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. május 1-jén (péntek) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. április 16.
A közigazgatás egyik fő feladata, hogy magas színvonalon, mindenki által hozzáférhetőek legyenek a közigazgatási szolgáltatások. A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. az információtechnológia eszközeinek segítségével lehetőséget teremt egy speciális, mobilizálható szolgáltatás létrehozására, amely az ország bármely pontjára eljuthat és biztosítani tudja az okmányirodai szolgáltatások biztonságos, ügyfélbarát működtetését.
2015. április 14.
Az Ön gyermekének van személyazonosításra alkalmas okmánya? A köztudatban tévesen rögzült, hogy csak a 14. életévét betöltött magyar állampolgár rendelkezhet személyazonosító igazolvánnyal. A szülők sok esetben meglepődve szembesülnek azzal a ténnyel - amikor már csak pár nap maradt a régóta tervezett és várt nyaralásig, osztálykirándulásig –, hogy gyermekük nem rendelkezik érvényes okmánnyal (személyazonosító igazolvány, útlevél). Sietve Ilyenkor kapkodva keresik fel az okmányirodák vagy az okmányirodai feladatokat ellátó kormányablakok valamelyikét. Az ilyen és ehhez hasonló esetekben a személyazonosító igazolvány igénylésének lehetősége a legjobb megoldás, hiszen a személyazonosító igazolvány 14 éven aluliak számára ingyenes, s ezen felül amennyiben a gyermek nem rendelkezik érvényes okmánnyal, ideiglenes igazolvány is kiállításra kerül, amely 30 napig érvényes.
2015. április 01.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálaton (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2015. április 5-én (vasárnap) és április 6-án (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel. Ezeken a napokon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele működik (vasárnap 08.00-14.00-ig, hétfőn 08.00-20.00-ig.) Megértésüket köszönjük!
2015. március 13.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálaton 2015. március 15-én (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele működik 08.00-14.00-ig.
2015. március 06.
A Hivatal és a közigazgatási pálya iránt érdeklődő álláskeresőket vártuk a HVG Állásbörzére a KEKKH standjához 2015. február 25-én és 26-án.
2015. március 05.
A Személyes Ügyfélszolgálaton 2015. március 6-án (péntek) a sorszámhúzás 08 órakor kezdődik.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...