2015. július 02.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (továbbiakban: KEKKH) az EKOP-2.1.15-2012-2013-0001 számú, „Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása” elnevezésű projekt keretében bővítette a Webes ügysegéd keretrendszerén (a továbbiakban WÜ) keresztül, teljes körűen elektronikusan intézhető ügyek körét.
2015. június 26.
Technikai átállás miatt június 27-én (szombaton) 22 órától másnap reggel 4 óráig a KEKKH egyes elektronikus szolgáltatásaiban fennakadás várható. Ebben az időszakban a 185-ös számon működő Egyszerűsített foglalkoztatás bejelentő vonalon, és a 1818-as számon működő Kormányzati Ügyfélvonalon nem lesz hangbemondó rendszer. Kollégáink közvetlenül fogadják az Önök hívásait. Megértésüket köszönjük!
2015. június 25.

A Teljes körű ügyfél-azonosítás projekt eredményeként létrejött nyilvántartások és szolgáltatások alapvetően fogják megváltoztatni az elektronikus ügyintézést a közigazgatásban – jelentette be közös sajtótájékoztatóján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH), a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ Zrt.) és az IdomSoft Zrt. alkotta konzorcium. A mintegy 2,1 milliárd forintnyi európai uniós támogatásból megvalósuló fejlesztés lehetővé teszi az elektronikus, távoli ügyintézés kialakítását azokban az esetekben, amelyek nem követelik meg a személyes megjelenést.

2015. június 16.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. június 29-én (hétfő) 14.00-14.30-ig technikai okok miatt az ügyfélfogadás szünetel, valamint 2015. július 1-jén (szerda) zárva tart. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. június 01.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2015. június 1-jétől a gépjármű ügyintézéshez szükséges időpontfoglalás a 06-1-412-6445 telefonszámon megszűnt, a továbbiakban időpontot a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon foglalhatnak.
2015. május 26.
Karbantartás miatt 2015.05.29 - én este 22:00 óra és 05.30-án reggel 04:00 között a 1818-as és a 185-ös számon működő ügyfélszolgálatok elérésében rövid fennakadások várhatóak. Megértésüket és türelmüket ezúton is köszönjük!
2015. május 20.
A KEKKH egyes elektronikus szolgáltatásaiban 2015.05.23-án (szombat) 21:00 óra és 2015.05.24-én (vasárnap) 05:00 között technikai átállás miatt fennakadás várható. Ebben az időszakban a 185-ös telefonszámon működő Egyszerűsített foglalkoztatás bejelentő vonalon dolgozó ügyintézőink kizárólag általános információt, tájékoztatást tudnak adni. Az informatikai karbantartás ideje alatt, munkatársaink nem tudnak bejelentéseket felvenni és módosítani sem.
2015. május 19.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. május 24-én (vasárnap) és május 25-én (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel. Ezeken a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges vasárnap 08.00-14.00-ig, hétfőn 08.00-20.00-ig.
2015. május 08.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) bővült az eljárási díj megfizetésének módja: az eddigi, készpénzátutalási megbízás (csekk) mellett immár lehetőség van bankkártyával is kifizetni a hatósági erkölcsi bizonyítvány eljárási díját - megkönnyítve ezzel az ügyintézést. A POS terminálon keresztül történő fizetéssel megspórolható a postai várakozás ideje és a készpénzfelvétel díja.
2015. április 28.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. május 1-jén (péntek) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...