2016. augusztus 03.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. augusztus 20-án (szombat) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. július 14.
Július elejétől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal megyei és fővárosi igazgatóságain is lehet regisztrálni a Rendelkezési Nyilvántartásba, amelynek segítségével jelenleg is több mint 90 közigazgatási ügytípus elintézésére adhatóak elektronikus meghatalmazások, méghozzá tanúk és papírok nélkül.
2016. július 11.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. július 15-től az ügyfelek kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban nyújthatják be a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból történő adatszolgáltatás iránti kérelmüket.
2016. július 08.
A polgári perrendtartásról szóló 1952 évi III. törvény rendelkezései értelmében a 2016. január 1-től fennálló opcionális időszakot követően 2016. július 1-től kötelezővé vált az elektronikus kapcsolattartás a bíróságokkal a közigazgatási perekben, illetve a jegyző birtokvédelmi ügyben hozott határozatának megváltoztatása iránti perekben a jogi képviselővel eljáró fél és a belföldi székhelyű gazdálkodó szervezet számára.
2016. június 20.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. július 1-jén (péntek) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. május 17.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. június 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be a külföldi hatóság által kiállított vezetői engedély honosítása iránti kérelmüket.
2016. május 09.
Hivatalunknál azon dolgozunk, hogy Önnek minél egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb legyen az ügyintézés. Kérjük, támogassa a munkánkat az alábbi kérdőív kérdéseinek megválaszolásával, amelynek kitöltése körülbelül 4-5 percet vesz igénybe.
2016. május 05.
Rohamos ütemben növekszik az online közigazgatási szolgáltatások népszerűsége: az elmúlt évben több mint 200 ezer okmányirodai ügy – például erkölcsibizonyítvány- vagy útlevéligénylés – indult el elektronikusan, nyolcszor több, mint 2013-ban – mutattak rá az elektronikus közigazgatási fejlesztésekért felelős Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) szakértői. Ezzel párhuzamosan az utóbbi két évben harmadával emelkedett az online ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapuk száma az országban, jelenleg közel minden negyedik magyar állampolgár élhet az internetes okmányügyintézés lehetőségével.
2016. május 02.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. május 15-én (vasárnap) és május 16-án (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. április 22.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. május 1-jén (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...