2016. február 01.
Hivatalunk a Nemzeti Közszolgálati Egyetem kérésére vett részt a 2016. január 21. és 23. között rendezett Szakkiállításon. A részvétel célja az Ügyfélkapu regisztráció, illetve a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) regisztráció mellett a KEKKH által nyújtott szolgáltatások – többek között OkmányApp, Webes Ügysegéd, Gépjárműadat-lekérdező – népszerűsítése, a Hivatal általános tevékenységének, egyéb szolgáltatásainak bemutatása volt.
2016. január 27.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Autóklubban 2016. február 1-jétől 2016. február 29-ig kizárólag hétfői és keddi napokon van ügyfélfogadás a szokásos rend szerint.
2016. január 14.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. február 1-jétől az ügyfelek kizárólag előre lefoglalt időpontban nyújthatják be hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelmüket. Az ügyfelek telefonon keresztül, a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon, illetve személyesen, a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán lévő információs pultnál foglalhatnak időpontot a hatósági erkölcsi bizonyítvány ügyintézéshez. A hatósági erkölcsi bizonyítvány kiállítása iránti kérelem benyújtható továbbá postai úton és elektronikus úton is a Webes Ügysegéden keresztül. A Webes Ügysegédet az Ügyfélkapu azonosítóval rendelkező ügyfelek vehetik igénybe a KEKKH honlapján (www.kekkh.gov.hu) keresztül.
2015. december 29.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar közigazgatás. 2016. január 1-jével megjelenik az első elektronikus, többfunkciós személyazonosító igazolvány, amelyet az elektronikus személyazonosításon túl elektronikus aláírásra is használhatunk, továbbá a TAJ-kártya és adóazonosító igazolvány funkcióit is ellátja majd. Az új személyazonosító igazolványba épített magas biztonságú tároló elemnek (chipnek) köszönhetően 2016-tól egy biztonságosabb és korszerűbb okmánnyal intézhetjük ügyeinket.
2015. december 02.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz igazodva módosul.
2015. október 26.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálaton 2015. november 1-én (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-14.00-ig.Továbbá tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Autóklubban 2015. október 30-án (péntek) az ügyfélfogadás szünetel.
2015. október 12.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2015. október 23-án (péntek) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. szeptember 29.

Lezárult az „Oktatási és kormánytisztviselői funkciókat támogató kártyarendszer kiépítése” elnevezésű kiemelt projekt, amelynek keretein belül megvalósult a Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK). A fejlesztés során kialakított új rendszer egyetlen kártyához több funkció (diákigazolvány, közlekedési kártya, stb.) hozzárendelését teszi lehetővé. „Ez azt jelenti - mondta Nagy Lajos, a KEKKH elnökhelyettese-, hogy az „egy kártya, egy alkalmazást” felváltja egy új, felhasználóbarát kártyarendszer, amelyben az eddigi különböző elektronikus kártyával igénybe vehető alkalmazások egyetlen kártyára integrálhatóak.” A Nemzeti Egységes Kártyarendszer további előnye, hogy az szolgáltatások köre folyamatosan bővíthető anélkül, hogy új kártyát kellene igényelni.

2015. szeptember 22.
Informatikai rendszereink szükségszerű karbantartása miatt, 2015.09.24 0:00 - 0:30 óráig az Ügyfélkapu szolgáltatásait használó oldalak működésében időszakos kiesés várható. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2015. szeptember 17.
Karbantartás miatt 2015.09.17-én 22:00 és 01:00 között a www.kekkh.gov.hu honlap elérésében átmeneti szolgáltatás kiesés várható. Megértésüket köszönjük!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...