2014. április 17.
A Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB) alkalmazás továbbfejlesztésével létrejött a JÜB2 rendszer.
2014. április 16.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2014. április 20-án (vasárnap és 2014. április 21-én (hétfő) a Személyes Ügyfélszolgálat (Központi Okmányiroda, Budapest, Visegrádi utca 110.) zárva tart! (Kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvételére lesz lehetőség.)

Megértésüket köszönjük!
2014. április 03.

Április 5-én (szombaton) kizárólag a már elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély) átvételére, valamint az ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására és a lakcímigazolvány változatlan adattartalommal történő pótlásának intézésére lesz lehetőségük (megrongálódás, megsemmisülés vagy elvesztés esetén) az állampolgároknak az okmányirodákban. Április 6-án (vasárnap) az országgyűlési választás napján a Központi Okmányiroda (Budapest, 1133  Visegrádi u. 110.) kivételével az okmányirodák országosan zárva tartanak.

2014. március 25.
Sikeresen zárult a Posta Agora projekt mintegy 40 postán, ahol 2014. április 1-jétől már ügyfélkaput is regisztrálhatunk.
2014. március 20.
Szakmai napot tartott a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az anyakönyvezetők részére. Az anyakönyvi nyilvántartás 2014. július elsejétől jelentősen megváltozik, hiszen az eddig kézzel írt anyakönyvezetés helyett modern, elektronikus formában történik majd az anyakönyvezés. Az eseményre az ország minden területéről közel száz anyakönyvi felügyelő és anyakönyvezető érkezett, akik a törvényi változások bemutatása után a bevezetésre kerülő rendszerrel ismerkedtek meg.
2014. március 13.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálatunk (Központi Okmányiroda) március 15-én (szombaton) zárva tart.
2014. február 06.
A közigazgatás egyik fő feladata az állampolgárok igényeit és érdekeit szem előtt tartó, ügyfélközpontú működés kialakítása, valamint az egységesen magas színvonalú, mindenki által hozzáférhető közigazgatási szolgáltatások létrehozása. Ezzel a célkitűzéssel összhangban a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) újabb közös fejlesztésbe kezdett az „Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása” elnevezésű projekt keretében
2014. február 05.
EReg munkacsoport ülést rendezett a KEKKH, melynek témája a nemzetközi adatcsere volt.
2014. január 06.
A Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB) alkalmazás fejlesztésével kialakításra került a JÜB2 rendszer.
2013. december 02.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányiroda (1133 Budapest XIII., Visegrádi u. 110) decemberi nyitva tartása az alábbiak szerint alakul.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...