Közigazgatási és Elektronikus Közszolgálatások Központi Hivatala


Ugrás a menüre



2015. július 02.
Újabb ügytípussal bővült a Webes ügysegéd keretrendszer
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (továbbiakban: KEKKH) az EKOP-2.1.15-2012-2013-0001 számú, „Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása” elnevezésű projekt keretében bővítette a Webes ügysegéd keretrendszerén (a továbbiakban WÜ) keresztül, teljes körűen elektronikusan intézhető ügyek körét.
2015. június 26.
Karbantartás
Technikai átállás miatt június 27-én (szombaton) 22 órától másnap reggel 4 óráig a KEKKH egyes elektronikus szolgáltatásaiban fennakadás várható. Ebben az időszakban a 185-ös számon működő Egyszerűsített foglalkoztatás bejelentő vonalon, és a 1818-as számon működő Kormányzati Ügyfélvonalon nem lesz hangbemondó rendszer. Kollégáink közvetlenül fogadják az Önök hívásait. Megértésüket köszönjük!
2015. június 25.
Az elektronikus ügyintézés alapja – Teljes körű ügyfél-azonosítás
A Teljes körű ügyfél-azonosítás projekt eredményeként létrejött nyilvántartások és szolgáltatások alapvetően fogják megváltoztatni az elektronikus ügyintézést a közigazgatásban – jelentette be közös sajtótájékoztatóján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH), a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ Zrt.) és az IdomSoft Zrt. alkotta konzorcium. A mintegy 2,1 milliárd forintnyi európai uniós támogatásból megvalósuló fejlesztés lehetővé teszi az elektronikus, távoli ügyintézés kialakítását azokban az esetekben, amelyek nem követelik meg a személyes megjelenést.
2015. június 16.
Ügyfélfogadás változása
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. június 29-én (hétfő) 14.00-14.30-ig technikai okok miatt az ügyfélfogadás szünetel, valamint 2015. július 1-jén (szerda) zárva tart. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. június 01.
Időpont foglalási elérhetőségek változása a Személyes Ügyfélszolgálaton
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2015. június 1-jétől a gépjármű ügyintézéshez szükséges időpontfoglalás a 06-1-412-6445 telefonszámon megszűnt, a továbbiakban időpontot a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon foglalhatnak.
2015. május 08.
Már bankkártyával is fizetheti a hatósági erkölcsi bizonyítvány díját!
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) bővült az eljárási díj megfizetésének módja: az eddigi, készpénzátutalási megbízás (csekk) mellett immár lehetőség van bankkártyával is kifizetni a hatósági erkölcsi bizonyítvány eljárási díját - megkönnyítve ezzel az ügyintézést. A POS terminálon keresztül történő fizetéssel megspórolható a postai várakozás ideje és a készpénzfelvétel díja.
2015. április 16.
Az okmányiroda „bőröndös” változata - Újabb lépés az ügyfélközpontú közigazgatás felé
A közigazgatás egyik fő feladata, hogy magas színvonalon, mindenki által hozzáférhetőek legyenek a közigazgatási szolgáltatások. A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. az információtechnológia eszközeinek segítségével lehetőséget teremt egy speciális, mobilizálható szolgáltatás létrehozására, amely az ország bármely pontjára eljuthat és biztosítani tudja az okmányirodai szolgáltatások biztonságos, ügyfélbarát működtetését.
2015. április 14.
Ingyenes a személyazonosító igazolvány a 14 év alatti gyermekek részére
Az Ön gyermekének van személyazonosításra alkalmas okmánya? A köztudatban tévesen rögzült, hogy csak a 14. életévét betöltött magyar állampolgár rendelkezhet személyazonosító igazolvánnyal. A szülők sok esetben meglepődve szembesülnek azzal a ténnyel - amikor már csak pár nap maradt a régóta tervezett és várt nyaralásig, osztálykirándulásig –, hogy gyermekük nem rendelkezik érvényes okmánnyal (személyazonosító igazolvány, útlevél). Sietve Ilyenkor kapkodva keresik fel az okmányirodák vagy az okmányirodai feladatokat ellátó kormányablakok valamelyikét. Az ilyen és ehhez hasonló esetekben a személyazonosító igazolvány igénylésének lehetősége a legjobb megoldás, hiszen a személyazonosító igazolvány 14 éven aluliak számára ingyenes, s ezen felül amennyiben a gyermek nem rendelkezik érvényes okmánnyal, ideiglenes igazolvány is kiállításra kerül, amely 30 napig érvényes.
2015. március 06.
A KEKKH is részt vett a HVG állásbörzén
A Hivatal és a közigazgatási pálya iránt érdeklődő álláskeresőket vártuk a HVG Állásbörzére a KEKKH standjához 2015. február 25-én és 26-án. Elsősorban IT, közgazdasági, pénzügyi hatósági és jogi területen aktuális pozíciókra kerestünk szakembereket, de Munkatársaink szívesen adtak tájékoztatást a Hivatal által nyújtott további lehetőségekről, karrier-utakról. A KEKKH csapat tagjai készséggel segítettek személyre szabott tanácsokkal, bemutatták a Szervezetet, annak működési struktúráját, és meséltek akár saját betanulási időszakukról, valamint betekintést engedtek a Hivatal, mint munkáltató elvárásaiba is.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.



Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer
Központi Szabálysértési Nyilvántartás
Lekérdezés
Karbantartó
Fórum
Jogosultságkezelés
Egyéni Vállalkozók Nyilvántartása lekérdező felület
Kapcsolat
GYIK
Elérhetőségek

Hirdetmények
Kiemelt projektek
Közbeszerzések
Közérdekű adatok
Üvegzseb

Oldaltérkép
Vissza az oldal tetejére
Vissza a nyitólapra
Vissza a www.kekkh.gov.hu-ra