Közigazgatási és Elektronikus Közszolgálatások Központi Hivatala


Ugrás a menüre



2015. április 28.
Ügyfélfogadás változása
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2015. május 1-jén (péntek) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. április 16.
Az okmányiroda „bőröndös” változata - Újabb lépés az ügyfélközpontú közigazgatás felé
A közigazgatás egyik fő feladata, hogy magas színvonalon, mindenki által hozzáférhetőek legyenek a közigazgatási szolgáltatások. A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. az információtechnológia eszközeinek segítségével lehetőséget teremt egy speciális, mobilizálható szolgáltatás létrehozására, amely az ország bármely pontjára eljuthat és biztosítani tudja az okmányirodai szolgáltatások biztonságos, ügyfélbarát működtetését.
2015. április 14.
Ingyenes a személyazonosító igazolvány a 14 év alatti gyermekek részére
Az Ön gyermekének van személyazonosításra alkalmas okmánya? A köztudatban tévesen rögzült, hogy csak a 14. életévét betöltött magyar állampolgár rendelkezhet személyazonosító igazolvánnyal. A szülők sok esetben meglepődve szembesülnek azzal a ténnyel - amikor már csak pár nap maradt a régóta tervezett és várt nyaralásig, osztálykirándulásig –, hogy gyermekük nem rendelkezik érvényes okmánnyal (személyazonosító igazolvány, útlevél). Sietve Ilyenkor kapkodva keresik fel az okmányirodák vagy az okmányirodai feladatokat ellátó kormányablakok valamelyikét. Az ilyen és ehhez hasonló esetekben a személyazonosító igazolvány igénylésének lehetősége a legjobb megoldás, hiszen a személyazonosító igazolvány 14 éven aluliak számára ingyenes, s ezen felül amennyiben a gyermek nem rendelkezik érvényes okmánnyal, ideiglenes igazolvány is kiállításra kerül, amely 30 napig érvényes.
2015. március 06.
A KEKKH is részt vett a HVG állásbörzén
A Hivatal és a közigazgatási pálya iránt érdeklődő álláskeresőket vártuk a HVG Állásbörzére a KEKKH standjához 2015. február 25-én és 26-án. Elsősorban IT, közgazdasági, pénzügyi hatósági és jogi területen aktuális pozíciókra kerestünk szakembereket, de Munkatársaink szívesen adtak tájékoztatást a Hivatal által nyújtott további lehetőségekről, karrier-utakról. A KEKKH csapat tagjai készséggel segítettek személyre szabott tanácsokkal, bemutatták a Szervezetet, annak működési struktúráját, és meséltek akár saját betanulási időszakukról, valamint betekintést engedtek a Hivatal, mint munkáltató elvárásaiba is.
2014. december 30.
Változik a hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán
A hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmekkel kapcsolatos jogszabályváltozásoknak megfelelően 2015. január elsejétől Ügyfélszolgálatunkon (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) a hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérelmeket kizárólag a kérelmező terjesztheti elő, és a bizonyítvány (vagy hosszabbító végzés) átvételére is csak a kérelmező jogosult. A meghatalmazás lehetősége megszűnik. Kérelmét az ügyfél személyesen, szóban terjeszti elő, a kérelmet ez alapján az ügyfélszolgálat ügyintézője készíti el.
2014. december 18.
Sikeresen zárult „A KEKKH informatikai infrastruktúrájának fejlesztése” elnevezésű projekt
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tevékenysége során nagy tömegű adatszolgáltatást teljesít az elektronikus nyilvántartásokból a közigazgatási szervek, az önkormányzatok, az üzleti szféra és az állampolgárok részére. Korábban a Hivatal célul tűzte ki a számítógépes szolgáltató-, valamint hálózati kapacitásának (számítási kapacitás, tárhely, sávszélesség) fejlesztését, valamint a szükséges szoftver eszközök és kapcsolódó szolgáltatások biztosítását. A korszerű üzemeltetési környezet kialakítását követően, a szervereket és hálózati eszközöket üzemeltető munkatársak munkavégzése hatékonyabbá és gyorsabbá vált, ezzel is biztosítva a magas biztonsági szintű szolgáltatásnyújtást.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.



Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer
Központi Szabálysértési Nyilvántartás
Lekérdezés
Karbantartó
Fórum
Jogosultságkezelés
Egyéni Vállalkozók Nyilvántartása lekérdező felület
Kapcsolat
GYIK
Elérhetőségek

Hirdetmények
Kiemelt projektek
Közbeszerzések
Közérdekű adatok
Üvegzseb

Oldaltérkép
Vissza az oldal tetejére
Vissza a nyitólapra
Vissza a www.kekkh.gov.hu-ra