Közigazgatási és Elektronikus Közszolgálatások Központi Hivatala


Ugrás a menüre


2014. október 21.
Megváltozott a KEKKH központi e-mail címe
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy mostantól megváltozott e-mail címen érhetik el Hivatalunkat. Az eddig használt nyilvantarto.hivatal@kekkh.gov.hu e-mail címet a kekkh@kekkh.gov.hu váltja fel, ezzel is elősegítve az egyszerűbb ügyintézést.
2014. október 1.
Az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer működtetője a KEK KH
Változás történt az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) működtetésében, ugyanis 2014. október 1-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól a rendszer működtetésének feladata a Belügyminisztériumhoz került.
2014. augusztus 27.
1818 – Sikeresen működik a Kormányzati Ügyfélvonal
Megújulása óta több mint 500 ezer hívást válaszolt meg a Kormányzati Ügyfélvonal. A januártól júniusig terjedő időszakban a legtöbb kérdés az ügyfélkapuval kapcsolatban érkezett, de sokan érdeklődtek többek között vezetői engedéllyel, útlevéllel, felsőoktatási felvételivel, erkölcsi bizonyítvánnyal kapcsolatban és további általános közigazgatási kérdésekben is.
2014. augusztus 13.
Már a KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán is elérhető a jelnyelvi videókontakt-szolgáltatás
A KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatán megvalósult infokommunikációs akadálymentesítésnek köszönhetően az ügyfélszolgálatot felkereső siket, illetve nagyothalló Ügyfelek gördülékenyen tudják okmányirodai ügyeiket intézni.
2014. július 17.
Forgalmi rend változás a KEK KH Visegrádi utcai Személyes Ügyfélszolgálatánál
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2014. július 16-tól a Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. távhővezeték cseréje miatt burkolatbontási munkákat végez a Budapest XIII. kerület Visegrádi utca KEK KH Személyes Ügyfélszolgálatának épületét (Visegrádi u. 110.) is érintő szakaszán. Az ügyfélkiszolgálás a felújítási munkák elvégzése alatt is zavartalanul működik.
2014. június 13.
Foglaljon időpontot! – Változás a KEKKH ügyfélkiszolgálásában
A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2014. június 16-tól (hétfőtől) hétköznapokon és hétvégén is az ügyintézés kizárólag időpontfoglalás alapján történik.
2014. május 20.
Bárhol módosíthatja útlevelének elkészülési idejét
A normál eljárás keretében benyújtott kérelmek utólagosan akár 3 vagy 7 napos gyorsított eljárásra módosíthatóak az ország valamennyi okmányirodai, illetve kormányablak ügyfélszolgálatán.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.



Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer
Központi Szabálysértési Nyilvántartás
Lekérdezés
Karbantartó
Fórum
Jogosultságkezelés
Egyéni Vállalkozók Nyilvántartása lekérdező felület
Kapcsolat
GYIK
Elérhetőségek

Hirdetmények
Kiemelt projektek
Közbeszerzések
Közérdekű adatok
Üvegzseb

Oldaltérkép
Vissza az oldal tetejére
Vissza a nyitólapra
Vissza a www.kekkh.gov.hu-ra