Közigazgatási és Elektronikus Közszolgálatások Központi Hivatala


Ugrás a menüre



2015. július 29.
Last Minute útlevél? Ez is lehetséges: útlevele akár már 24 óra alatt elkészül!
A nyár leginkább várt időszaka a nyaralásé, ekkor tudjuk kipihenni egész éves fáradalmainkat, ezért azt szeretnénk, ha minden a lehető legjobban sikerülne. Az utazás előtti teendők miatt többen akkor érezzük biztonságban magunkat, ha listát készítünk. Feladatlistánkról semmiképp se maradjon le az úti okmányok ellenőrzése! Szerencsére akkor sem kell kétségbe esnünk, ha megfeledkeztünk útlevelünk érvényességének ellenőrzéséről, és csak az utazás előtti napokban derül ki, hogy az lejárt.
2015. július 16.
E-közigazgatás az EFOTT-on
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala idén is részt vesz az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozóján (EFOTT). A fesztivál időtartama alatt teljesen elektronizált, színes és szórakoztató programokkal várják a KEKKH munkatársai az e-közigazgatás iránt érdeklődőket.
2015. június 25.
Az elektronikus ügyintézés alapja – Teljes körű ügyfél-azonosítás
A Teljes körű ügyfél-azonosítás projekt eredményeként létrejött nyilvántartások és szolgáltatások alapvetően fogják megváltoztatni az elektronikus ügyintézést a közigazgatásban – jelentette be közös sajtótájékoztatóján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH), a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ Zrt.) és az IdomSoft Zrt. alkotta konzorcium. A mintegy 2,1 milliárd forintnyi európai uniós támogatásból megvalósuló fejlesztés lehetővé teszi az elektronikus, távoli ügyintézés kialakítását azokban az esetekben, amelyek nem követelik meg a személyes megjelenést.
2015. június 01.
Időpont foglalási elérhetőségek változása a Személyes Ügyfélszolgálaton
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2015. június 1-jétől a gépjármű ügyintézéshez szükséges időpontfoglalás a 06-1-412-6445 telefonszámon megszűnt, a továbbiakban időpontot a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon foglalhatnak.
2015. május 08.
Már bankkártyával is fizetheti a hatósági erkölcsi bizonyítvány díját!
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) bővült az eljárási díj megfizetésének módja: az eddigi, készpénzátutalási megbízás (csekk) mellett immár lehetőség van bankkártyával is kifizetni a hatósági erkölcsi bizonyítvány eljárási díját - megkönnyítve ezzel az ügyintézést. A POS terminálon keresztül történő fizetéssel megspórolható a postai várakozás ideje és a készpénzfelvétel díja.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.



Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer
Központi Szabálysértési Nyilvántartás
Lekérdezés
Karbantartó
Fórum
Jogosultságkezelés
Egyéni Vállalkozók Nyilvántartása lekérdező felület
Kapcsolat
GYIK
Elérhetőségek

Hirdetmények
Kiemelt projektek
Közbeszerzések
Közérdekű adatok
Üvegzseb

Oldaltérkép
Vissza az oldal tetejére
Vissza a nyitólapra
Vissza a www.kekkh.gov.hu-ra