Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Már elektronikusan és telefonon is tehető meghatalmazás egyes ügyek intézéshez - Új szolgáltatások az e-közigazgatásban
2016. március 21.

Új szolgáltatások segítik az e-közigazgatási ügyintézést, annak érdekében, hogy minél kényelmesebben, egyszerűbben, gyorsabban intézhessük hivatali ügyeinket.Ilyen többek közt a Rendelkezési Nyilvántartás, amelyben elektronikusan rögzíthetjük ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezéseinket és azokat az arra jogosult hivatalok számára a rendszer megismerhetővé teszi. 

A Rendelkezési Nyilvántartás segítségével az ügyfelek nyilatkozatot tehetnek arról, hogy az elektronikus- ügyintézés során milyen azonosítási módokat kívánnak használni, meghatározhatják, milyen módon lépjenek velük kapcsolatba az egyes hivatalok, illetve további egyre bővülő elektronikus szolgáltatások körében is tehetnek nyilatkozatokat.

A Rendelkezési Nyilvántartás kiemelkedő funkciója, hogy elektronikus úton vagy telefonon meghatalmazhatunk más személyt ügyeinek intézésére, ennek köszönhetően a jövőben nincs szükség papír alapú meghatalmazást bemutatni az ügyintézés során. A Rendelkezési Nyilvántartás segítségével az ügyintézés hatékonyabbá, a hivatalokkal való kapcsolattartás pedig tervezhetőbbé válik.

Személyesen (az ország valamennyi kormányablak és okmányirodai ügyfélszolgálatán, illetve a 40 postai Agora ponton), vagy elektronikus úton (a szolgáltatás felülete a KEKKH honlapján található Webes Ügysegéd rendszeren keresztül érhető el), illetve telefonon keresztül (Kormányzati Ügyfélvonal 1818-as hívószámán) is tehet rendelkezéseket minden állampolgár.

A Rendelkezési Nyilvántartás használatakor először alaprendelkezést kell tenni, amely tulajdonképpen alapinformációk megadását jelenti. Itt kell megadni, az internetes-, telefonos ügyintézés engedélyezésére vagy tiltására vonatkozó rendelkezéseket és itt adható meg, hogy a hivatalok milyen módon tartsák a kapcsolatot velünk, rögzíthető elektronikus levelezési címünk (e-mail), telefonszámunk, telefax és postai elérhetőségeink.

A további rendelkezésekben az állampolgár az elektronikus ügyintézés során a jövőben használni kívánt azonosítás módjairól nyilatkozathat, meghatalmazásokat tehet, valamint időszaki értesítést igényelhet az őt érintő elektronikus ügyintézési cselekményekről.