Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ügyfélkapu regisztráció
Milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni az Ügyfélkapun keresztül?
Személyesen meg kell-e jelenni az ügyfélkapu nyitásához?
Melyek az ügyfélkapu által elfogadott elektronikus tanúsítványok/ aláírások?
Mi a teendő az e-mailben kapott egyszer használható aktiváló kóddal?
Mennyi ideig érvényes az ügyfélkapu?
Mi a teendő, ha a regisztrációt követően változás következik be a személyazonosító adatokban?
Mi a teendő, ha a regisztrációs eljárást követően az elektronikus levélcímben következik be változás?
Hogyan változtatható meg a jelszó?
Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Hogy ellenőrizhetem, hogy meddig érvényes az ügyfélkapu jelszavam?
Mit csináljak, ha lejárt a jelszavam?
Mikor törlődnek a regisztrációs eljárás során rögzített adataim?
Hogyan szüntethetem meg az ügyfélkapumat?
Lehetőség van-e több személyes ügyfélkapu nyitására?