Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala


Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Ugrás a menüre

Ügyfélkapu regisztráció

Az ügyfélkapu a kormányzat elektronikus azonosító rendszere, mely biztosítja a felhasználók számára, hogy egyszeri belépéssel kapcsolatba léphessenek az elektronikus közigazgatási ügyintézést és szolgáltatást nyújtó szervekkel.

 
Jogosultak köre

Ügyfélkaput bármely természetes személy létesíthet, aki

 
Hol intézhető

Ügyfélkapu nyitható

 
Szükséges iratok

Az ügyfélkapu regisztrációhoz be kell mutatni:

 
Költségek

Az első ügyfélkapu létesítése ingyenes.

Amennyiben az újabb ügyfélkapu igénylése egy hivatali kapuval rendelkező, vagy azt létesíteni kívánó szervezet hivatali kapujának működtetéséhez, a hivatali kaput létesítő szervezet igazolásával és az ennek megfelelő elektronikus levélcímmel történik, úgy az díjmentesen létesíthető.

További ügyfélkapu létesítésének díja 3000 forint.

További információ
1818
 
Ügyintézési idő

A regisztráció – a jogszabályban előírt azonosítás és ellenőrzés sikeressége esetén – azonnal megtörténik.

Sikeres regisztráció esetén:

 
Elektronikus ügyintézés

Ügyfélkapu regisztráció elektronikusan intézhető

 
Fogalmak
Ügyfélkapu
 
Gyakran ismételt kérdések
Milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni az Ügyfélkapun keresztül?
Személyesen meg kell-e jelenni az ügyfélkapu nyitásához?
Mi a teendő az e-mailben kapott egyszer használható aktiváló kóddal?
Mennyi ideig érvényes az ügyfélkapu?
Mi a teendő, ha a regisztrációt követően változás következik be a személyazonosító adatokban?
Mi a teendő, ha a regisztrációs eljárást követően az elektronikus levélcímben következik be változás?
Hogyan változtatható meg a jelszó?
Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Hogy ellenőrizhetem, hogy meddig érvényes az ügyfélkapu jelszavam?
Mit csináljak, ha lejárt a jelszavam?
Lehetőség van-e több személyes ügyfélkapu nyitására?
 
Jogszabályok

A jogszabályok megtalálhatók a www.magyarorszag.hu honlapon a jogszabálykeresőben.


Vissza
Kapcsolat
GYIK
Elérhetőségek
Oldaltérkép
Vissza az oldal tetejére
Vissza a nyitólapra
Vissza a www.kekkh.gov.hu-ra