Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
The KEKKH User's Forum has gained great interest
18 November 2013
"Change in attitude and approach in our Office's life is impressive only if it is not self-centric, but need arises from the interests of the society" – said Iván Vetési President of KEKKH.
 

The objectives of the plenary session included among others developing closer cooperation with organizations and business partners, whose activities are supported by KEKKH as a service center. Based on the annual reports of the administrative, public service and IT fields participants could get an overall picture about developments, results achieved this year and future plans of our Office as well. According to the concept main task of KEKKH remains effective, simple and fast implementation of the administration.

Key partners, associate institutions and supervisory bodies of KEKKH altogether 92 leaders and staff members of 63 organizations attended the plenary session.