Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Audios
1818-campaign
29 August 2014
Government Customer Line 1818 operates successfully
Elektronikussá válnak az anyakönyvek
2013. május 08.
A törvényjavaslat szerint olyan közhiteles nyilvántartás jönne létre, amely gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést tesz lehetővé.
Interjú Vetési Iván elnök úrral
06 February 2013
A "Teljes körű ügyfél-azonosítás projekt" keretében megvalósuló új azonosítási rendszerről, valamint annak céljairól nyilatkozott Vetési Iván, a KEKKH elnöke, a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában.
Extension of the customer gate login passwords expiring on 1 January 2012
14 November 2011
Dávid Arató, COAEPS Vice President for Informatics has informed Inforadio about the extension of the customer gate login passwords expiring on 1 January 2012.
Public services, administration at the Central Document Center
19 July 2011
Guests: collegues from the public services speciality of COAEPS: dr. Renáta Mihály, head of department, dr. Balázs Csányi, head of department, Zoltán Tarpai, head of department.
Topic: public services, administration in the Central Document Center, moderator: Csaba László Horváth
The criminal records and the electronic application for the Certificate of good conduct
21 June 2011
Guest: Dr. István Luczai, Deputy Head of the Criminal Authority
Topic: The criminal records and the electronic application for the Certificate of good conduct
National Integrated Card System
17 May 2011
Running commentary with presidential adviser, Tibor Juhász and with expert, Attila Bálint on 17 May 2011 in the Radio Orient
Lecturer: Presidential adviser, Tibor Juhász and expert, Attila Bálint
Authentic Public Registers, data supply, document issuance, administrative activities, public service.
Topic: National Integrated Card System (NICS). Moderator: László Csaba Horváth
Presidential guidance in the Central Office for Administrative and Electronic Public Services
3 March 2011.
Guest: Iván Vetési, President of the Central Office for Administrative and Electronic Public Services Topic: Presidential guidance in the Central Office for Administrative and Electronic Public Services. Will „bureaucnesia” (and how) become e-government? What will be, what could be and what should be the Service administration wished by the President?
The program moderator and mentor: Dr. Ferenc Dudás