Nyitólap
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011.08.19.
Keresés:
Vakbarát, kontrasztos változat látássérülteknek    A A A    English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok
GYIK
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek



Hatósági erkölcsi bizonyítvány és hatósági bizonyítvány



Elektronikus kérelmezés

A „Hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérőlap”, az „Adattovábbítás iránti kérőlap”, valamint a „Tájékoztatási kérelem” Ügyfélkapun keresztül elektronikus úton, a KEK KH honlapján (www.nyilvantarto.hu) és a Kormányzati Portálon (www.magyarorszag.hu) közzétett, erre a célra rendszeresített űrlapon is benyújtható.

A kérelmek benyújtása az Ügyfélkapuba történő regisztrációt követően történhet meg a Dokumentum feltöltő szolgáltatással. A kérelmek elektronikus továbbítása után a Központi Rendszer (KR) értesíti a felhasználót a kérelem befogadásáról, a KEK KH Bűnügyi Nyilvántartó Hatóság (KEK KH BNYH) részére történő továbbításáról és az ügy azonosítójáról (érkeztetési szám). 2009. június 30-tól a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) felületén is elérhetők a fentiekben említett kérelmek. A nyomtatványok kitöltésére és ellenőrzésére az Általános nyomtatványkitöltő keretprogram (ÁNYK) segítségével nyílik mód, amely az APEH honlapjáról (www.apeh.hu) érhető el. Az Általános nyomtatványkitöltő programhasználattal kapcsolatos kérdésekben szintén az APEH honlapján található felvilágosítás.

Az elektronikus kérelmek kitöltése és az azt követő teendők:

  1. A nyomtatványkitöltő program és a szükséges nyomtatvány telepítése a számítógépre.
  2. A szükséges nyomtatvány(ok) kitöltése a kitöltő program segítségével.
  3. A kitöltött nyomtatvány ellenőrzése, a beépített ellenőrző funkciók segítségével.
  4. A hibátlanul kitöltött nyomtatvány(ok) elektronikus beküldése a KEK KH részére az ügyfél saját Ügyfélkapuján keresztül.
  5. Az igazgatási szolgáltatási díj megfizetése banki átutalással az alábbiaknak megfelelően.

Az elektronikus igényléshez szükséges nyomtatványokat a Letölthető dokumentumok menüpontunkban találja. Kérjük, hogy kizárólag az igényelni kívánt típusú dokumentumhoz tartozó elektronikus nyomtatványt töltse ki és továbbítsa (pl. amennyiben Önnek hatósági erkölcsi bizonyítványra van szüksége, a hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérőlapot, stb.).

A kérelem benyújtását követő 24 órán belül az ügyfélnek át kell utalnia az igazgatási szolgáltatási díjat a KEK KH részére a 10023002-01451935-00000000 bankszámlaszámra.
Az átutalás közlemény rovatában a kérelem típusától függően kizárólag az alábbiakat szükséges feltüntetni folytonosan, szóköz, valamint kötőjelek nélkül:

  1. az adattovábbítási eljárás iránti kérelem esetén a #3109 technikai számot, valamint az adattovábbítási kérelemnek a központi elektronikus szolgáltató rendszerbe megküldését követően kapott visszaigazoláson szereplő érkeztető számot,
  2. a hatósági erkölcsi bizonyítvány kiadására irányuló kérelem esetén a #3108 technikai számot, valamint a hatósági erkölcsi bizonyítvány kiadására irányuló kérelemnek a központi elektronikus szolgáltató rendszerbe megküldését követően kapott visszaigazoláson szereplő érkeztető számot.

Az alábbiakban egy példán keresztül bemutatjuk az elektronikus fizetés ügymenetét:
Felhívjuk a figyelmet, hogy az igényelni kívánt bizonyítványok kiállítására kizárólag az igazgatási szolgáltatási díjnak a KEKKH bankszámlaszámára történő megérkezését követően - öt munkanapon belül - kerül sor.  Amennyiben nem, vagy nem az alábbiakban leírtak alapján történik az igazgatási szolgáltatási díj megfizetése, a KEK KH nem vállal garanciát arra, hogy hiánypótlási felhívás nélkül kiállítja az igényelt bizonyítványt!

1. Az ügyfél hatósági erkölcsi bizonyítványt kérelmez elektronikusan Ügyfélkapun keresztül Hatósági erkölcsi bizonyítvány iránti kérőlap elektronikus nyomtatvány beküldésével.

2. Az ügyfél e-mail címére, vagy az Értesítési tárhelyére értesítést kap, amely jelen példában az alábbi érkeztetési számot tartalmazza:
721473000-200007011748-252733

3. A fentiek alapján az alábbi karaktersorozatot szükséges feltüntetni szóköz, valamint kötőjelek nélkül az átutalás közlemény rovatában:
#3108721473000200007011748252733

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fentiekben bemutatott karaktersorozat csak példaként szolgál. Az átutalás közlemény rovatát minden esetben az egyedileg megkapott érkeztetési szám alapján szükséges meghatározni!

Kérjük, hogy csak és kizárólag a fentiekben bemutatott adatokat (technikai szám, érkeztetési szám) tüntesse fel az átutalás közlemény rovatában. Ezen adatok megjelenítése elengedhetetlen a befizetés azonosításához.

Az elektronikus fizetésre két módon nyílik lehetőség:

  1. Átutalás személyes megjelenéssel a bankfiókban
    • Bankfiók felkeresése
    • Átutalási megbízás feladása személyesen a bankfiókban a fentiekben meghatározott adatok feltüntetésével a közlemény rovatban
  2. Elektronikus fizetés Home Banking használatával
    • Interneten keresztül - a kérelem Kitöltési útmutatójában meghatározott számlaszámra - a kérelmek számának függvényében az igazgatási szolgáltatási díj átutalása,
    • Átutalási megbízás feladása internet banking szolgáltatás segítségével a fentiekben meghatározott adatok feltüntetésével a közlemény rovatban

Az igazgatási szolgáltatási díj

A bizonyítvány kiállításáért igazgatási szolgáltatási díjat kell fizetni, mely 3.100 Ft.

Felhívjuk a figyelmet, hogy egy kérelem alapján kizárólag egy bizonyítvány kerül kiállításra. Minden további bizonyítvány kiállításához újabb kérőlap kitöltése és az igazgatási szolgáltatási díj ismételt megfizetése szükséges.

 

Egy szinttel feljebb
Előző oldal
Következő oldal

 

ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK
Központi Okmányiroda
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

Telefon: +36 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

Telefon: +36 (1) 299-7206
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622

Közigazgatási Frekvenciagazdálkodási Hatóság

Ügyfélközpont

Jogügyletek Biztonsága

Egyéni vállalkozók nyilvántartása

Központi Szabálysértési Nyilvántartó

Ügyfélvonal
Lépésről Lépésre